مردم با رصد عملکرد دولت در البرز همیار مدیران شوند
مردم با رصد عملکرد دولت در البرز همیار مدیران شوند
استاندار البرز در پیام تبریکی به مناسبت هفته دولت از مردم خواست تا با رصد عملکرد دولت در این استان با بیان کاستی ها و ارایه راهکارها در فایق آمدن بر نارسایی ها، همیار و مددکار مدیران باشند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” اعلام کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای شرح خدمت رسانی خادمان ملت و آگاهی مردم از این خدمات، ابهام زدایی، شفاف سازی و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

استاندار البرز افزود: هفته ی دولت یادآور دولتمردان شرافتمندی است که خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه تلقی می کردند و برای ملت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.

عبداللهی تاکید کرد: اینک ما دولتمردان هستیم و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می توانیم» پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف و سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت مردمی باشد.

وی گفت: در این ایام فرخنده که نماد «وحدت دولت و ملت» است، رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت نهادمند و نظارت مستمر عمومی ملت میسور و ممکن خواهد بود ، بنابراین مردم با رصد عملکرد دولت در استان همیار و مددکار باشند تا در سایه تدبیر مدیران، امید به مردم را در «تعامل با همه دنیا»، برای فردایی بهتر البرز قوی و سرافراز شاهد باشیم.