کلاهبرداری با فروش موتورسیکلت مسروقه
کلاهبرداری با فروش موتورسیکلت مسروقه

به گزارش نوژان نیوز؛ سرهنگ” محمد گودرزی”  گفت: در پی افزایش سرقت و فروش موتورسیکلت‌های گرانقیمت در محله شهرک “مشیریه” تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۹ این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی […]


به گزارش نوژان نیوز؛

سرهنگ” محمد گودرزی”  گفت: در پی افزایش سرقت و فروش موتورسیکلت‌های گرانقیمت در محله شهرک “مشیریه” تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۹ این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهم در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت موتورسیکلت‌ها و سپس تهیه اسناد جعلی میکند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفند‌های پلیسی نهایتا درساعت ۴ صبح بیست و نهم خرداد ماه متهم را در حالی که در حال جابه جایی موتورسیکلت مسروقه بود غافلگیر و دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم ۲۲ ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری و سرقت از شهروندان با ارائه مدارک جعلی اعتراف کرد و موتورسیکلت سرقتی نیز از وی توقیف شد.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن اینکه از شهروندن خواست حتما هنگام خرید موتورسیکلت از اصل بودن مدارک آن مطمئن شوند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.



منبع خبر