بخشی از تجهیزات بیمارستان فردیس تامین نشده است
بخشی از تجهیزات بیمارستان فردیس تامین نشده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: بخشی از تجهیزات و امکانات پزشکی و تخصصی بیمارستان تازه تاسیس شهرستان فردیس تامین نشده و نیازمند تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر “شهرام صیادی” در حاشیه بازدید از تنها بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در نشست با مسوولان مرکز درمانی افزود: این بیمارستان تا قبل از فعالیت دولت سیزدهم به صورت نیمه کاره مانده بود که با اهتمام این دولت و تامین ۵۰ درصد اعتبارات مورد نیاز آن اکنون وارد عرصه خدمات درمانی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اکنون چهار ماه از آغاز فعالیت بیمارستان شهید سلیمانی فردیس می گذرد و خدمات متنوعی به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می شود اما برخی بخش ها هنوز تکمیل نشده است.

وی اظهار کرد: تاکنون برای خرید تجهیزات این بیمارستان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و در با ساخت ابنیه ، جمع اعتبارات صرف شده برای این طرح به ۱۰ هزار میلیارد ریال می رسد.

صیادی گفت: بخش های مراقبت های ویژه مانند سی سی یو، آی سی یو ، اتاق عمل و اورژانس بیمارستان فردیس فعال است اما هنوز خدمات درمانی آن تکمیل نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه دیروز ۱۲ عمل جراحی اورژانس و آل اکتیو در اتاق عمل این بیمارستان انجام شد، افزود: اکنون در بخش «سی سی یو» بیمارستان فردیس هفت بیمار و در بخش «آی سی یو» سه بیمار بستری هستند و سایر بیماران از درمانگاه‌های تخصصی خدمات دریافت می کنند.

وی راه اندازی بخش های «ام آر آی » و «سی تی اسکن » را از مهمترین نیازهای بیمارستان فردیس برشمرد .

شهرستان فردیس یکی از مناطق مهارجرپذیر و کم برخوردار در بخش زیرساخت های درمانی است که تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم از داشتن یک تخت بیمارستانی محروم بود.