اصناف تبلیغات سوء دشمنان را خنثی خواهند کرد
اصناف تبلیغات سوء دشمنان را خنثی خواهند کرد
استاندار البرز با اشاره به دسیسه های تبیلغاتی دشمنان برای ضربه به اقتصاد کشور، گفت : بازاریان و و اصناف استان همچون گذشته با هوشیاری، این تبلیغات مخرب را به ویژه در جریان انتخابات آتی خنثی خواهند کرد.

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبداللهی” در نشست با هیات رییسه جدید اتاق اصناف و روسای اتحادیه های استان البرز با قدردانی از همراهی اصناف استان در مقاطع مختلف، افزود: اصناف نقش موثری در حل مشکلات جامعه دارند.

وی با بیان اینکه البرز به عنوان ایران کوچک در کشور حماسه آفرین خواهد شد، گفت: از جامعه بزرگ اصناف استان دعوت می کنیم که شور و نشاط انتخابات را افزایش دهند و مشارکت حداکثری را داشته باشند

استاندار البرز ادامه داد: درصدد هستیم به بررسی مسائل و موضوعات اصناف استان بپردازیم و برای حل مشکلات و موانع با خرد جمعی چاره اندیشی کنیم.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم حل مسایل اصناف و ایجاد رضایت و انگیزه در کسب و کار، رضایتمندی مردم را نیز افزایش می دهد.

وی با تشریح شرایط استان البرز و ضرورت همراهی صنوف و پویایی در مشارکت های اجتماعی با هدف ارتقا زیرساخت های استان و توانمندسازی محله های کمتربرخوردار تاکید کرد و افزود: به طور قطع ایجاد رفاه و آسایش برای مردم منجر به بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی خواهد شد.

استاندار البرز گفت: کسبه همواره در محله ها منشا همدلی، اعتماد و خیر بوده اند و در استان البرز این رسم زیبا همچنان وجود دارد ولی باید تقویت شود.

عبداللهی افزود: اتحادیه ها و اتاق اصناف استان البرز باید بر روند توزیع و عرضه کالاها نظارت داشته باشند تا دست عده معدودی که اهداف ناپسندی دارند و اعتماد مردم را خدشه دار می کنند، کوتاه شود.