نقش متولیان فرهنگ و هنر در کاندیدایی کرج برای پایتخت کتاب شدن
نقش متولیان فرهنگ و هنر در کاندیدایی کرج برای پایتخت کتاب شدن
انتخاب استان البرز به‌عنوان کاندیدای پایتخت کتاب کشور، نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و خدمات برجسته‌ای است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام داده است.

به گزارش نوژان نیوز، انتخاب استان البرز به‌عنوان کاندیدای پایتخت کتاب کشور، نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و خدمات برجسته‌ای است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام داده است.

عوامل مدیریتی-اجرایی این اداره به‌عنوان متولیان فرهنگ و هنر البرز توانسته‌اند با همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی و شهر کرج، فضایی مناسب برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مختلف ایجاد کنند.

بی‌تردید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از برنامه‌های متنوع چون نمایشگاه‌های کتاب، کتابخوانی مشترک، خدمات کتابخانه‌ای حضوری و آنلاین، کارگاه‌ها و نشست‌های ادبی و غیره، توانسته سطح فرهنگی استان را تا این سطح ارتقاء دهد.

این استان همواره بر ترویج و پرورش فرهنگ خواندن کتاب و کتابخوانی تأکید داشته و برای مردم استان برنامه‌های آموزشی متنوعی را در این زمینه اجرا کرده است.

انتخاب استان البرز به‌عنوان کاندیدای پایتخت کتاب، نشان دهنده تلاش‌های فراوان مردم و نهادهای فرهنگی برای ارتقای سطح علم و آگاهی است.

امید است که این انتخاب فرصتی مناسب برای ترویج کتاب و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه فراهم کند و در توسعه فرهنگ کتاب و ارتقای سطح علم و ادبیات کشور تأثیر مثبتی داشته باشد.

نویسنده: محمود عزیزی