عملیات بهسازی محیطی محله حیدرآباد به اتمام رسید
عملیات بهسازی محیطی محله حیدرآباد به اتمام رسید
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از اتمام عملیات بهسازی محیطی خیابان فرشیدفر واقع در حیدرآباد شرقی در منطقه ۷ خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، حسین مهاجری در حاشیه بازدید از بهسازی خیابان فرشیدفر با اشاره به توزیع عادلانه امکانات در مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج و اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده در اسناد توسعه محلات کم برخوردار که از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری کرج در این دوره محسوب می‌شود، اظهار داشت: تهیه اسناد توسعه محلات کم برخوردار از طریق دفاتر خدمات توسعه و بهسازی محلات (تسهیل‌گری) نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت محیطی و ایجاد رضایتمندی و انگیزه برای ساکنین و اهالی محلات مذکور و در نهایت نوسازی مسکن خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا بهسازی خیابان فرشیدفر در محله حیدرآباد شرقی به عنوان یکی از محلات هدف شهر کرج با تلاش مجموعه مدیریت شهری به اتمام رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج  با بیان خدمات اولویت دار مدیریت شهری و ساماندهی معابر به ویژه در محلات کم برخوردار شهرکرج، عنوان کرد: این عملیات به طول ۷۵۰ متر شامل تخریب کانال‌های قدیمی، لوله‌گذاری فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی، جابجایی تیر برق‌های معارض، جدولگذاری، پیاده روسازی و اجرای کفپوش و روکش آسفالت معبر است.

مهاجری خاطر نشان کرد که در این پروژه با پخش بیش از ۲هزار و ۳۰۰ تن آسفالت مکانیزه، ۴۰۰ متر لوله‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی، هزار و ۲۶۲ متر جدولگذاری و حدود ۲ هزار ۲۰۰ متر مربع پیاده روسازی و کفپوش اجرایی شده است.

وی همچنین یادآور شد که مهمترین عامل در تأخیر فرآیند اجرایی پروژه مزبور، تیر برق‌های معارض و لزوم جابجایی آن‌ها و به تبع آن جایگزینی تیرهای برق مزبور در محل‌های مناسب بود که در این عملیات اجرایی، تعداد ۱۶ تیر برق در مسیر پروژه جای‌گذاری و نسبت به نصب علائم ترافیکی در محل اقدام شد.