برگزاری پنجمین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای البرز
برگزاری پنجمین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای البرز
پنجمین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان البرز در سال جاری برگزار شد‌.

به گزارش نوژان نیوز، با حضور بهزاد غفاری، مدیرکل و کلیه اعضاء، پنجمین جلسه هیأت نظارت استان در سالجاری با موضوعات مختلفی از جمله ایجاد شعبه در شهرستان کرج و مراکز شهرستانها، موافقت با تمدید مجوز، لغو پروانه تأسیس، تخلفات منتسب به آموزشگاه‌ها، انتقال، پرداخت تسهیلات به آموزشگاه‌ها و همچنین واگذاری ها برگزار شد.

این مقام مسوول در این جلسه تقویت و توسعه بخش خصوصی را اولویت مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورعنوان و اظهارداشت: باتوجه به اینکه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای نقش مهمی جهت حرکت در مسیر توسعه، سازندگی و اشتغالزایی ایفا می‌کنند، تأمین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه‌های مختلف مورد نیاز بازار کار، وظیفه خطیری است که بخش خصوصی می‌تواند در آن نقش‌آفرینی کند.

غفاری همچنین خواستار اصلاح ساختارها بر مبنای شیوه‌نامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رفع مشکلات حوزه آموزشگاه‌های آزاد شد.

در پایان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از مدیران و روسای کانون انجمن‌های صنفی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان به مناسبت گرامیداشت روز زن و همچنین مشارکت در برگزاری طرح کشوری تابستانه مهارت قدردانی نموده و برای تلاشگران حوزه مهارت آموزی استان آرزوی سلامتی کرد.