عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه قرارگاه اجتماعی استان تشریح شد
عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در حوزه قرارگاه اجتماعی استان تشریح شد
از ابتدای فعالیت قرارگاه اجتماعی استان البرز، بیش از 18 هزار نفر تحت پوشش آموزشهای فنی و حرفه ای در مراکز و محلات قرارگاه اجتماعی استان قرار گرفتند.

به گزارش نوژان نیوز، بهزاد غفاری مدیرکل با اعلام این خبر افزود: از زمان فعالیت قرارگاه اجتماعی در سطح استان به ریاست استاندار که از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و صدور ابلاغ مسئولیت دبیری کمیته آموزش و حرفه آموزی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز؛ تاکنون ۱۸ هزار و ۷۴۵ نفر در ۶ شهرستان، ۳۲ محله و در ۷۴ حرفه مهارتی، از آموزشهای فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: گروه های هدف قرارگاه اجتماعی استان که تحت آموزشهای مهارتی قرار گرفته اند، شامل زندانیان، زنان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان خانه دار، معلولین، اتباع خارجی، دانشجویان، دانش آموزان و معتادین متجاهر و بهبود یافته می باشند.

غفاری اظهار داشت: برای تعداد ۱۵ هزار و ۳۸۴ نفر تاکنون گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای صادر و تعداد ۳ هزار و ۳۶۱ نفر هم در حال گذراندن دوره های آموزشی، مرحله معرفی به آزمون جهت دریافت گواهینامه مهارت می باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خاطرنشان کرد: توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان از مهمترین اهداف قرارگاه اجتماعی است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همکاری استانداری البرز، به عنوان مسئول کمیته آموزش و حرفه آموزی قرارگاه اجتماعی در سطح استان متولی آموزش در مناطق کم برخوردار است.