دیدار استاندار البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهیدان داود و حسین فهمیده
دیدار استاندار البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهیدان داود و حسین فهمیده
دیدار دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز و سردار حیدرنیا فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با خانواده شهیدان داود و حسین فهمیده

به گزارش نوژان نیوز، استاندار البرز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان فهمیده و پدر و مادر بزرگوار ایشان با اهدا لوحی از خواهران و برادران شهیدان، اراده قلبی خود را به مقام شامخ شهیدان و راه آنها اعلام کرد و از صبر و استقامت آنها در مسیر حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهدا قدردانی کرد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد خاطره شهیدان فهمیده، بر تداوم راه شهیدان تاکید کرد و گفت: افتخار می‌کنم در استانی خدمت می‌کنم که با نام و خاطره شهیدان فهمیده در سراسر ایران اسلامی شناخته شده است، جهان اسلام امروز نام شهید حسین فهمیده را به عنوان نماد ایثار و شهادت می شناسد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: یاد خاطره ۵ هزار شهید استان البرز برای همیشه بر تارک تاریخ این آب و خاک خواهد درخشید و جاودانه خواهد ماند.

این دیدار همزمان با نزدیک بودن به سالگرد شهادت نوجوان شهید حسین فهمیده صورت گرفت، مدیرکل بنیاد شهید استان و تعدادی از مسولین استانی نیز حضور داشتند .