[tie_index]عنوان اول[/tie_index] عنوان اول لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، […]
[tie_index]عنوان اول[/tie_index]
عنوان اول
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده.
[tie_index]عنوان دوم[/tie_index]
عنوان دوم
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده.
فرم ورود جهت مشاهده بهتر مطالب ( فقط اعضا میتواند محتوای زیر را بینند)
[tie_login]
[is_logged_in]
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
[/is_logged_in]
[tie_index]عنوان سوم[/tie_index]
عنوان سوم
[toggle title=”متن اطلاعات بیشتر ” state=”open”]محتوای تست برای این بخش[/toggle]
[toggle title=”متن اطلاعات بیشتر۲ ” state=”close”]محتوای تست برای این بخش[/toggle]
[toggle title=”متن اطلاعات بیشتر۳ ” state=”close”]محتوای تست برای این بخش[/toggle]
[divider style=”double” top=”20″ bottom=”20″]
[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]
به نکات مهم زیر توجه نمایید.
یک نکته جهت راهنمایی بیشتر این بخش که میتوان به دلخواه تکمیل شود.
[toggle title=”متن اطلاعات بیشتر راهنما ” state=”close”]محتوای تست برای این بخش[/toggle]
[/box]
[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]
لینک های دانلود
[highlight color=”yellow”]اطلاعات نکته مهم (های لایت زرد): [/highlight]ابتدا تمامی لینک های دانلود را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس اقدام به دانلود نمایید.
اطلاعات دانلود نسخه کرک شده:
اطلاعات حجم: ۳۷۸۰۰ مگابایت
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش اول[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش دوم[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش سوم[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش چهارم[/button]
[highlight color=”black”]و یا نمایش بصورت زیر (های لایت مشکی)[/highlight]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش اول[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش دوم[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش سوم[/button]
[button color=”green” size=”small” link=”#” icon=”fa-download” target=”true” nofollow=”false”]دانلود – بخش چارم[/button]
راهنمایی بیشتر
[button color=”orange” size=”small” link=”#” icon=”fa-question-circle” target=”true” nofollow=”false”]صفحه راهنما[/button]
[/box]