توسعه شهر بدون برخورداری از مترو خطرناک است
توسعه شهر بدون برخورداری از مترو خطرناک است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهرکرج در بازدید اعضای مؤسسه البرزشناسی جمعیت همیار کرج از پروژه قطارشهری کرج گفت: شهر بدون برخورداری از زیرساخت‌هایی چون مترو در آینده بسیار ناامیدکننده و خطرناک است.

به گزارش نوژان نیوز، حسین مهاجری در حاشیه بازدید اعضا مؤسسه البرزشناسی جمعیت همیار کرج وضعیت توسعه شهر، افزایش روزافزون جمعیت و مهاجرپذیر بودن این شهر را بدون برخورداری از زیرساخت‌هایی چون مترو در آینده بسیار ناامیدکننده و خطرناک دانست.

وی افزود: مدیران شهری در جهت تحقق آرمان برخورداری شهروندان کلانشهر کرج از مترو، می‌بایست تمام توان خود را بگذارند و شرایط را برای حرکت پرشتاب این پروژه مهیا کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهرکرج بیان داشت: توجه ویژه شورای شهر، مدیریت شهری و دولت به پروژه زیرساختی و مهم قطار شهری برای این شهر یک نیاز فوری و ضروری است و امید است با توجه به راه‌اندازی سه‌ ایستگاه مترو در شهرکرج و شتاب گرفتن عملیات اجرایی این پروژه در ماه‌های اخیر، با تأمین اعتبار لازم، شاهد افتتاح‌ ایستگاه مهم شهید سلطانی و رساندن به ده کیلومتر بهره‌برداری در آینده نزدیک باشیم.