قدرت عظیم مسلمین با عمل به قرآن قوام می‌یابد
قدرت عظیم مسلمین با عمل به قرآن قوام می‌یابد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از قرآن به عنوان دستور زندگی کامل یاد کرد و گفت: قدرت عظیم مسلمانان با عمل کردن به دستورات قرآن قوام می‌یابد.

به گزارش نوژان نیوز، آِیت الله «مصطفی علما» در آیین اختتامیه مسابقات قرآن که توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و با حضور مسوولان و قاریان برجسته استان برگزار شد، افزود: قرآن کریم باید در انسان پیاده شود، تا بتوانیم توفیق زندگی الهی را به دست آوریم.

وی با اشاره به عظمت حضرات معصومین (ع) گفت: وقتی به امیرالمومنین علی (ع) قرآن ناطق می‌گویند زیرا حضرت حقیقت قرآن را در وجود شریفشان پیاده کرده اند، لذا برای درک معرفت قرآن باید قرآن را چشید و فهمید و به کار بست.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: توصیه های قرآن برای لحظه لحظه زندگی بشر برنامه مدون دارد، برنامه ای که انسان را به بالاترین مرحله بندگی سوق می دهد.

وی با اشاره به زندگی قرآنی رهبران نظام تصریح کرد: امامین انقلاب با توصیه های قرآنی خود حاکمیتی را در ایران بوجود آوردند که فضای جامعه را قرآنی کرده و قدرتی را در ایران اسلامی رقم زده که دنیای استکبار را به خشوع واداشته است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: عظمت قرآن آنقدر وسیع است که اگر تمام معاندان جمع شوند و قرآن را بسوزانند ذره‌ای از عظمت آسمانی قرآن کم نمی‌کند، لذا باید بدانیم عزت مسلمانان با عمل به قرآن قوام می‌یابد.

آیت الله علما ضمن اشاره به خصوصیات جامعه قرآنی خاطرنشان کرد: از خصوصیات جامعه قرآنی این است که همه مردم نسبت به سرنوشت خود احساس مسوولیت می‌کنند، لذا باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا حاکمیت ما الهی است و وظیفه همه ماست که در خدمت احکام الهی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا