قوه قضائیه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
قوه قضائیه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد
معاون اول قوه قضائیه گفت:یکی از برنامه‌های اساسی قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام محمد مصدق در حاشیه حضور در جمع عزاداران حسینیه زینبیه اعظم زنجان در گفت و گو با خبرنگار در خصوص رویکرد قوه قضائیه در امر فساد، افزود: این قوه از مدت ها پیش برنامه های خود را در این حوزه اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: برنامه های قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد مدون شده است و همانند سال های گذشته نیست، به طوری که مبتنی بر اتاق فکر بوده و برنامه ریزی شده است.

این مسوول ادامه داد:این قوه با جدیت، موضوع فساد را در برنامه کاری خود قرار داده و امروز هم به طور کامل در حال اجراست.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: معتقدیم همه نهادها و دستگاه ها از قبیل پلیس، قوه قضائیه، مجریه و مقننه بر اساس قوانین و مقررات عمل می کنند تا امنیت و آرامش جامعه همچنان برقرار و حفظ شود.

وی در خصوص هتک حمت به قرآن نیز گفت: این موضوع، نقطه عطفی در ارتباط با همه کشورهایی اسلامی است که برای مقابله جدی با این توطئه متحد خواهند شد.

این مسوول در خصوص کشف حجاب نیز خاطر نشان کرد: امروز کشورمان در وضعیت حساسی قرار دارد و یکی از ابزارهای مهم دشمن موضوع بی حجابی است.

وی با تاکید بر اینکه نباید در زمین دشمن بازی کنیم، اظهار داشت: معتقدیم بی حجابی به آن معنا نداریم و امروز در جمعیت عزاداران بی حجابی وجود نداشت، البته تعداد اندکی فریب خورده و پول گرفتند تا ارزش های اسلامی را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام مصدق افزود: قوه قضائیه با جدیت با این افراد برخورد می کند و پلیس نیز یاریگر این مساله است.

وی یادآور شد: قوه قضائیه از پلیس قانونمند تقویت می کند و امروز باید اقتدار پلیس را حفظ کنیم.

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد:پلیس بر اساس قوانین عمل می کند و در خصوص حمایت از آن مشکلی نخواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا