آمادگی شهر فرودگاهی برای میزبانی از ۲۵۰ هزار زائر اربعین
آمادگی شهر فرودگاهی برای میزبانی از ۲۵۰ هزار زائر اربعین
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از برنامه ریزی برای توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد و گفت: شهر فرودگاهی امسال از ۲۵۰ هزار زائر اربعین میزبانی می‌کند.

به گزارش نوژان نیوز، سعید چلندری‌ با قدردانی از همه عوامل دخیل در عملیات حج سال ۱۴۰۲ گفت: ترمینال سلام شهر فرودگاهی که در سال ۱۴۰۱ تجهیز شد و پس از دوسال تعطیلی برای میزبانی از ۱۳ هزار زائر بیت الله الحرام به مدار عملیاتی بازگشت و در سال جاری پذیرای ۵۳ هزار و ۲۹۷ نفر از زائران و حجاجِ ۱۰ استان کشور بود.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اضافه کرد: در همین راستا عملیات اعزام زائران و بازگشت حجاج بدون کوچکترین خللی انجام گردد.

چلندری افزود: در ایام اربعین شهادت سیدالشهدا (ع) هم ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده پذیرش ۲۵۰ هزار زائر عتبات عالیات است، اقدامات و برنامه‌های متنوع و متعددی برای رفاه و آسایش زائران اربعین در راستای سیاست‌ها و دستورات وزارت راه و شهرسازی از هم اکنون آغاز شده تا در زمان پروازها شاهد کوچکترین مشکلی نباشیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: مسئولیت مهم دیگری که در حوزه‌های عملیاتی و فرهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) درحال پیگیری برای اجرای آن هستیم، تبدیل ترمینال سلام به نماد فرهنگ اسلامی ایرانی در صنعت فرودگاهی کشورهای اسلامی است و این موضوع در دستور کار جدی مجموعه قرار دارد.

وی گفت: امیدوارم با ادامه حمایت‌های دولت و تلاش‌های همکارانم به زودی شاهد خبرهای مهم در زمینه توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا