کاشت یک میلیارد درخت:نشست ویژه اداره منابع طبیعی با اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ
کاشت یک میلیارد درخت:نشست ویژه اداره منابع طبیعی با اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ
کمال شایگانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ از نشست ویژه در خصوص کاشت یک میلیارد درخت با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، کمال شایگانی گفت: در راستای اجرایی نمودن طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سطح شهرستان ساوجبلاغ در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلسه ای تشکیل و تصمیمات لازم در همین پیرامون اتخاذ گردید.

وی همچنین افزود: تمامی دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، آموزش و پرورش و شهرک های صنعتی، می باید در کاشت نهال و درخت داری همکاری لازم را بعمل آوردند و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیز آمادگی توزیع نهال رایگان متناسب با اقلیم منطقه، به تعداد مورد نیاز را دارا می باشد.

در ادامه محمدکلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ، ضمن اعلام آمادگی و همکاری همه جانبه اظهار داشت: هماهنگی لازم با مدیریت شهرک های صنعتی هشتگرد در خصوص استفاده از آب تصفیه خانه موجود جهت آبیاری درختان و تخصیص زمین مناسب جهت درختکاری بعمل آمده و طی مراسمی با حضور مسئولین، نهالکاری در شهرک صنعتی را آغاز خواهیم کرد.

در پایان مقرر گردید، تفاهم نامه همکاری بین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست در همین راستا تنطیم و منعقد گردد.