کرج میزبان دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار
کرج میزبان دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، امیر اشتری در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته نکوداشت مقام زن و مادر به جایگاه مهم و اثربخش بانوان در جامعه پرداخت و اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران در تمامی عرصه‌های مختلف تاریخی پس از انقلاب شاهد حضور زنان و مادرانی بوده که در حوزه مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و حتی در زمان جنگ تحمیلی، همت و تأثیرگذاری خود در بخش‌های مختلف جامعه را به بروز و ظهور گذاشته و جهت ارتقای جایگاه بانوان در کشور تلاش کرده‌اند.

وی افزود: با هدف تکریم مقام زن و خانواده، دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ صبح در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

به گفته اشتری هدف از برگزاری این کنگره، شناسایی بانوان تأثیرگذار و پر تلاش درعرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، ورزش و اجتماعی و … است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: کنگره بانوان تأثیرگذار در مراحل مختلف و پس از فراخوان‌های اعلام شده در ماه‌های گذشته، بانوان توانمند در حوزه‌های مختلف را شناسایی و در بهمن ماه پس از بررسی‌های نهایی مورد تجلیل قرار خواهد داد و در پایان این رویداد نیز جهت نقش آفرینی بیش از پیش بانوان مؤثر در جامعه، اقدامات لازم توسط دستگاه‌های متولی صورت خواهد گرفت.