جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن، ثمره درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران
جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن، ثمره درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران
اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از اهتمام ویژه مدیریت شهری در دهه فجر 1402 و برگزاری بیش از 70 برنامه و جشن انقلاب در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به عموم هموطنان غیرتمند ایران عزیز و اشاره به اهمیت نکوداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه نقطه عطف تاریخی برای عموم ملت ایران است و جریان این انقلاب شکوهمند می بایست در تمامی زمان ها به عنوان یک سند پر غرور برای مردم شریف کشورمان زنده و ماندگار بماند و همچنین با برنامه های مختلف و برگزاری جشن های گوناگون گام های مهمی جهت گرامیداشت روزهای پرافتخار انقلاب برداشته شود.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت نسبت به سال های گذشته و با برنامه ریزی متنوع، نسبت به برگزاری بیش از ۷۰ برنامه جشن نشاط شهروندی با موضوع دهه فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اقدام نموده است که این برنامه های گسترده و متعدد در نقاط مختلف شهر کرج و مراکز فرهنگی و اجتماعی مناطق دهگانه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار کرج گفت: برگزاری جشن نشاط اجتماعی در فرهنگسراها، برپایی ایستگاه سلامت اجتماعی در مساجد، پویش نجات قطره ها با محوریت مدارس، فستیوال ورزشی مینی والیبال، تئاتر خیابانی، اتوبوس انقلاب، نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، جشن نوجوان و … از مهم ترین برنامه های دهه فجر ۱۴۰۲ می باشد که در نقاط مختلف شهری با محوریت محله ها برگزار می گردد.

اشتری افزود: همشریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از مراسم های مختلف، با روابط عمومی سازمان با شماره ۳۴۴۵۸۶۴۱ داخلی ۳۲۵ تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت رسمی سازمان ما را همراهی نمایند.