آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای البرز از ۲۰ اسفند
آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای البرز از ۲۰ اسفند
پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای البرز به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش نوژان نیوز، علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل اظهار کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافراز ۲۰ اسفندماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات‌رسانی به کار گرفته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وادارات استان‌ها انجام می‌شود، گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل‌های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می‌توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

زندی‌فر در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است تا با به کارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اقدام شایسته صورت بگیرد.