صورت جامع درآمد هزینه ۶ ماهه اول سال جاری شهرداری کرج تصویب شد
صورت جامع درآمد هزینه ۶ ماهه اول سال جاری شهرداری کرج تصویب شد
سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: صورت جامع درآمد هزینه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش نوژان نیوز، عمار ایزدیار به صورت جامع درآمد هزینه شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: با استناد به ماده ۷۱ قانون شهرداری ها و بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون شوراها صورت عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث و بررسی به اتفاق آرا تصویب شد.

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشنهاد اعضا در مورد شناسایی کدهای درآمدی بر اساس قانون درآمد پایدار و نگاه صحیح به حوزه درآمد پایدار به عنوان آسیب شناسی و عملکرد شهرداری مطرح و با اکثریت آرا به تایید اعضا رسید.

ایزدیار بیان کرد : بر اساس ماده ۸۰ قانون تشکیلات و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه‌بر تصویب بودجه، اصلاح و تفریغ بودجه سالیانه شهر، نظارت بر حفظ و جذب سرمایه‌ها و دارایی نقدی، اموال منقول و غیرمنقول و تأیید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که باید هر شش ماه یک بار توسط شهرداری منتشر شود، بر عهده شوراها است.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ؛ امیدواریم رسیدگی به موضوع‌هایی که مورد تاکید بوده در اولویت مدیریت شهری باشد تا در حوزه خدماتی، عمرانی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود و کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر کرج ارتقا یابد.