انجام بیش از ۱۳ هزار پایش در البرز
انجام بیش از ۱۳ هزار پایش در البرز
سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: از آغاز ماموریت پایش در استان البرز بیش از 13 هزار فقره پایش در استان البرز انجام شده است.

به گزارش نوژان نیوز، کامران ایمانی فولادی، سرپرست شرکت گاز البرز درباره کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی مطرح کرد: با توجه به اینکه در روزهای سرد سال میزان مصرف گاز افزایش پیدا می کند اما استفاده از آن طبق دستورالعمل و استاندارد خاص باید باشد.

وی ادامه داد: از آغاز پایش در استان البرز ۱۳ هزار و ۳۵۳ پایش در استان البرز انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ پایش مربوط به ادارات، هزار و ۳۰۴ پایش مربوط به باغ ویلاها، استفاده کنندگان از وسایل گرماتابش در محیط باز بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: در مدت زمانی که از پایش دمای رفاه در استان البرز از یکم آذر تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ می گذرد در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ اخطار برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

ایمانی فولادی بیان کرد: متاسفانه عده ای از مشترکان نیز به اخطارهای کارشناسان شرکت گاز استان البرز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت که ۶ قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرماتابش ها و CHP بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مشترکان محترم در استان البرز با رعایت دمای رفاه ۱۸ درجه می توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق های شرکت ملی گاز ایران بهره مند شوند.