جهاد تبیین، مهمترین مأموریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و سازمان بسیج رسانه استان
جهاد تبیین، مهمترین مأموریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و سازمان بسیج رسانه استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روز گذشته در در دفتر سازمان بسیج رسانه استان حضور یافت. «سعید جابری انصاری» ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «ابراهیم نوروزی‌فر» اظهار داشت: حضور فردی از جنس رسانه در رأس مجموعه بسیج رسانه البرز می‌تواند باعث پیشرفت روز افزون سطح رسانه‌ها در استان شود.

به گزارش نوژان نیوز، جابری انصاری در این دیدار بر لزوم هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز جهت رشد و ارتقاء سطح فرهنگی و رسانه‌ای استان با انجام عملیات مشترک رسانه‌ای تأکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت رسانه در دنیای امروز، حتی زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی و جو روانی و امنیتی کشور نیز مستلزم هدایت و حمایت رسانه‌هاست.

وی همچنین ضمن اعلام حمایت از جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، خاطر نشان کرد: همۀ ما باید به‌عنوان ید واحد در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان بکوشیم و قطعا این وحدت و یکدلی می‌تواند جامعه را به‌سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

اما ابراهیم نوروزی‌فر نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم‌دار این جهاد خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به وضعیت معیشت خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران استان از حداقلِ امکانات برخوردار هستند و لازم است با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی حمایت‌های ویژه‌ای در این زمینه صورت پذیرد.

نوروزی‌فر افزود: سازمان بسیج رسانه فارغ از جناح بندی‌های سیاسی، همواره به‌دنبال جذب و حمایت اصحاب رسانه جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی، تربیت خبرنگار انقلابی، حرفه‌ای عمل کردن به‌منظور حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن و حرکت در راستای منویات امامین انقلاب اسلامی بوده است. بسیج رسانه البرز در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود در خدمت‌رسانی به جامعه رسانه‌ای استان با تمام انجمن‌ها و نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای استان نظیر خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران و… همکاری لازم را خواهد داشت.