دبیرخانه پایتخت کتاب در البرز دائمی شد
دبیرخانه پایتخت کتاب در البرز دائمی شد

به گزارش نوژان نیوز، “سعید جابری انصاری” در این باره گفت: نزدیک به ۳۰۰ طرح در سامانه ای که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعلام کاندیداتوری طرح پایتخت کتاب اختصاص یافته بود، بارگذاری شد و ۳۰ عنوان طرح اساسی که در خصوص برنامه های آتی است نیز در این سامانه بارگذاری شد. وی […]

به گزارش نوژان نیوز، “سعید جابری انصاری” در این باره گفت: نزدیک به ۳۰۰ طرح در سامانه ای که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعلام کاندیداتوری طرح پایتخت کتاب اختصاص یافته بود، بارگذاری شد و ۳۰ عنوان طرح اساسی که در خصوص برنامه های آتی است نیز در این سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: از این طرح ها می توان به طرح هایی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و شهرداری مصوب شده مانند نام گذاری بوستان ها و المان های شهری با موضوع کتاب و یا انعقاد تفاهم نامه صدا و سیما با انجمن ادبی بخوان با ما در خصوص تولید برنامه هایی با محتوای ترویج و توسعه کتابخوانی اشاره نمود.

جابری انصاری از کلیه دستگاه ها و نهاد های مشارکت کننده از جمله استانداری، شهرداری، صدا و سیما، کتابخانه های عمومی و افرادی که از این طرح حمایت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: با این حمایتها ما توانسته ایم این برنامه ها را پیش ببریم و برگزار کنیم و موفق به کسب عنوان پایتختی کتاب باشیم.

شایان ذکر است خانم اسفندیاری، مدیر انجمن ادبی بخوان با ما به عنوان دبیر اجرایی دبیرخانه دائمی عهده دار این مسئولیت شد.