افزایش ۳۵ درصدی حضور البرزی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غرور آفرین بود
افزایش ۳۵ درصدی حضور البرزی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غرور آفرین بود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با قدردانی از حضور پرشور و وحدت آفرین مردم، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه البرز در راهیپمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: افزایش ۳۵ درصدی حضور البرزی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال گذشته، حماسی و غرور آفرین بود.

به گزارش نوژان نیوز، سعید جابری انصاری افزود: حضور وحدت آفرین و حماسی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه البرز در کنار اقشار مختلف مردم ،خانواده معظم و معزز شهدا، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی ، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی خطاب به مردم، اظهار کرد: این حضور، لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب بود که برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی‌ها را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساخت.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان گفت: در کنار حماسه آفرینی مردم عزیز استان که نسبت به سال گذشته با حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفری در سطح استان پرشکوه تر درخشیدند، می بایست از اصحاب رسانه به عنوان تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اعم از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی قدردانی و دست مریزاد گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار، فرمانده سپاه البرز و دیگر مسوولان و دستگاه های فرهنگی استان که باعث به‌وجود آمدن این حماسه و اجتماع بزرگ در راهپیمایی غرور آفرین شدند قدردانی کرد.

درطول مسیرمراسم غرور آفرین راهپیمایی ۲۲ بهمن غرفه های متعددی از جمله برگزاری جشن، ایستگاه نقاشی، نمایش تئاتر خیابانی، گروه های سرود، نمایشگاه عکس و برپا شده بود و سخنران ویژه این مراسم سردار احمد وحیدی وزیر کشور بود.