پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان البرز
پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد: پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص باهدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان این عزیزان به‌صورت تخصصی و عمومی در ۲ مرحله انجام شد.

به گزارش نوژان نیوز، سلیمان رستمیان در نشست خبری به خبرنگاران گفت: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان گروه‌های خاص یکی از دغدغه‌های بنیاد است، لذا هرساله با اجرای پایش سلامت تخصصی برای این عزیزان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شرایط سلامتی جانبازان را بهبود ببخشیم.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جاری، ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص شامل شیمیایی شدید، متوسط و قطع نخاعی به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در یک مرحله توسط پزشکان متخصص در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش و نوار قلب توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بررسی و بهبود وضعیت سلامتی و در صورت لزوم درمان جانبازان عنوان کرد و گفت: باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم، طرح پایش سلامت جانبازان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

رستمیان افزود: مرحله دوم این طرح از اواسط این هفته آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و طی آن جانبازان در بخش‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، داخلی، چشم‌پزشکی و اورولوژی توسط پزشکان متخصص ویزیت خواهند شد.