تحریم ها شرایط سختی برای درمان جانبازان ایجاد کرده است
تحریم ها شرایط سختی برای درمان جانبازان ایجاد کرده است
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز با اشاره به تاثیر تحریم های ظالمانه بر تامین داروهای مورد نیاز جانبازان گفت : این تحریم ها شرایط سختی برای درمان جانبازان ایجادکرده است.

به گزارش نوژان نیوز، سلیمان رستمیان در جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز که با حضور جانبازان استان البرز درتالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: رزمندگان اسلام در سخت ترین شرایط به تاسی از حضرت ابوالفضل العباس(ع) پای آرمانهای والای دینی و صیانت از سرزمین ایران اسلامی ایستادند.

وی اظهار کرد: برای ما مایه افتخار است که در جامعه ای زندگی می کنیم که جانبازانی به عنوان سرمایه های اجتماعی زندگی می کنند.

رستمیان با اشاره به اینکه اکنون تعدادی از جانبازان در مراکز درمانی و منازل بستری هستند، گفت: همسران و فرزندانشان این عزیزان به ویژه جانبازان اعصاب و روان سختی های فراوانی را متحمل می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه جانبازان به لحاظ تحریم ها و جلوگیری از ورود بسیاری از داروهای مورد نیاز آن ها سختی ها و دردهای زیادی را تحمل می کنند، افزود: ما اکنون در یک پیچ تاریخی هستیم که نیاز است سختی و مشکلاتی را به خاطر اسلام و دفاع از نظام اسلامی خود تحمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در اوج اقتدار و عظمت نسبت به گذشته تاریخ قرار گرفته ایم و در دنیا مدعی هستیم، تصریح کرد: رسیدن به اقتدار، ایمان و اراده قوی می خواهد که عزیزانی هم در این راه سلامت خود را از دست دادند .