دولت برای تامین زیر ساخت های البرز پای کار است
دولت برای تامین زیر ساخت های البرز پای کار است
استاندار البرز با اشاره به رفع بخشی از مشکلات زیر ساختی استان به ویژه در زمینه آبرسانی طی 2 سال گذشته اعلام کرد: دولت سیزدهم برای تامین زیرساخت های این استان مصمم و پای کار است.

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بهره برداری از طرح انتقال آب سد کرج به گرمدره و گشایش چهار پروژه عمرانی دیگر به خبرنگاران گفت: رفع تنش آبی شهر ۵۰ هزار نفری گرمدره پس از سال ها چشم انتطاری مردم نمونه عینی خدمات رسانی صادقانه دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: امروز مردم شاهد آن هستند که با اجرای یک طرح فوری با کمک شهرداری گرمدره و شرکت آبفا مشکل تنش آبی گرمدره برطرف شد.

استاندار البرز گفت : برای اجرای این پروژه افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عبداللهی بیان کرد: امروز شاهد تحول زیر ساختی در شهر گرمدره بوده و پروژه های متعدد عمرانی در حال به ثمر نشستن در این شهر هستند.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز در این آیین گفت : طرح انتقال آب سد کرج به گرمدره به طول ۶ هزارو۴۰۰ متر با استفاده از لوله هایی به قطر ۳۰۰ و ۴۰۰ میلی متر با ظرفیت انتقال آب ۷۰ لیتر برثانیه اجرا شده است .

وی ادامه داد: امروز با افتتاح این طرح مهم، مردم گرمدره از آب سد کرج بهره مند شدند و شهروندان گرمدره پس از سالها انتظار به منبع آبی با کیفیت و پایدار دست یافتند.

مدیر عامل شرکت آبفا البرز گفت : امسال پروژه های مهم آبرسانی به صورت جهادی در مناطق شهری و روستایی این استان به نتیجه رسیده است.

وی اظهار کرد: اکنون نیز تعداد زیادی پروژه آبرسانی در مناطق شهری و روستایی البرز در دست اقدام داریم .