کاهش هزینه های ساخت مسکن دغدغه دولت است
کاهش هزینه های ساخت مسکن دغدغه دولت است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کاهش هزینه های ساخت مسکن دغدغه دولت است براین اساس سهل انگاری هیچ مدیری دراین زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش نوژان نیوز، ” احمد افضلی” در نشست بررسی کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی کارکنان ساختمانی پروژه نهضت ملی مسکن استان البرز افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن، اصلی ترین پروژه عمرانی شهرستان ها هستند، بنابراین مسایل مربوط به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اقدامات، دولت است که دراین زمینه اهتمام ویژه ای را در پیش گرفته است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآورشد: برای حل مشکل بیمه پروژه های نهضت ملی مسکن، مقرر شد نشستی با بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای حل و فصل این موضوع تشکیل شود.

افضلی تاکید کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت های مهم دولت، ساخت واحدهای مسکونی بر اساس اصول مهندسی و طراحی مناسب است.

از مجموع ۲۳۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن البرز ۱۵۶ هزار نفر آنان واجد شرایط اولیه شناخته شدند. در نتیجه تاکنون ۲۸ هزار نفر تایید نهایی شده اند و برای آن ها افتتاح حساب شده که از این تعداد تا امروز ۱۸ هزار نفر آورده را به حساب واریز کرده اند.

تاکنون تخصیص پروژه برای ۱۸ هزار نفر در تمام شهرهای استان تعریف شده است که ۱۵ هزار پروژه دارای زمین، نقشه مشاور و پیمانکار است.

اکنون عملیات ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در استان البرز آغاز شده و مابقی پروژه ها نیز به تدریج عملیاتی می شود. در کنار ساخت این واحدها ، آماده سازی اراضی شهرک های جدید مسکونی با سرعت در حال اجرا است .