اجرای سرود یک هزار و ۴۳۴ نفر نوجوان البرزی به مناسبت عید غدیر
اجرای سرود یک هزار و ۴۳۴ نفر نوجوان البرزی به مناسبت عید غدیر
مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز از اجرای سرود روز عید غدیر خم با حضور گروه یک هزار و ۴۳۴ نوجوان به مناسبت یک هزار وچهارصدو سی و چهارمین جشن غدیر در محدوده امامزاده حسن (ع)کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز،محمد جواد کاظیمنی” در تشریح اقدامات دهه امامت و ولایت استان البرز افزود: برپایی موکب در مسیر های مواصلاتی عید غدیر، برگزاری جشن عید غدیر در مصلی کرج و مصلای تمام شهرستان های استان با حضور ائمه جمعه و حضور آحاد مردم بزرگوار ، جشن نخبگان غدیر با محوریت دانشگاه های استان و بنیاد نخبگان از دیگر برنامه های این عید خجسته در استان البرز است.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقه کشوری تهیه فیلم کوتاه ۱۱۰ ثانیه ای با موضوع غدیر، امامت و ولایت و انتخاب ۱۱۰ برگزیده و اهدای جایزه کمک هزینه مشهد مقدس ازدیگر برنامه ها در این زمینه است.

کاظمینی گفت: دعوت از خانواده متولدان دهه امامت و برپایی جشن خواندن اذان و اقامه نوزادان توسط ائمه جمعه ، برگزاری جشن در تمامی دستگاه های استان البرز وبخصوص برگزاری جشن توسط شهرداری و پخش شیرینی و شربت در بین مردم نیز برای بزرگداشت این عید مهم در استان البرز پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ زوج البرزی بخصوص جوانان از محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان و تهیه حدود ۷۰۰ جهیزیه توسط خیرین برای جوانان ، اطعام غدیر حداقل هشت هزار نفر از دیگر برنامه های عید غدیر در استان البرز است.