اجرای طرح تشدید برخورد با دوردورهای شبانه و سلب آسایش عمومی در البرز
اجرای طرح تشدید برخورد با دوردورهای شبانه و سلب آسایش عمومی در البرز
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلفی که اقدام به دور دور کردن شبانه خودروها در برخی معابر شهری می کنند، خبرداد.

به گزارش نوژان نیوز، سرهنگ “حمد الله رحمتی پور” اظهار کرد : اجرای این طرح به منظور ارتقای انضباط اجتماعی و به درخواست مکرر شهروندان در مناطق مختلف شهری به ویژه عظیمیه کرج به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و این طرح ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا خواهد شد.

رحمتی پور تاکید کرد: دور دور کردن، سلب آسایش عمومی، ایجاد آلودگی صوتی اگزوز یا سامانه های صوتی وسایل نقلیه جزو مواردی است که پلیس با آن ها برخورد خواهد کرد.

وی به رانندگان متخلفی که با ارتکاب تخلفات رانندگی باعث سلب آسایش شهروندان می کنند هشدار داد و گفت : افزون بر اعمال قانون و درج در سوابق فرد و وسیله نقلیه، خودرو برابر هماهنگی با مقام قضایی به مدت طولانی توقیف خواهد شد.

رحمتی پور افزود: امسال۷۴۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دورکردن شبانه و آلودگی صوتی در مناطق مختلف کرج می کردند توقیف شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز یادآورشد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.