توافق مورینیو با بدترین داور دوران حرفه‌ای‌اش
توافق مورینیو با بدترین داور دوران حرفه‌ای‌اش

به گزارش نوژان نیوز؛ خبرگزاری آنسا گزارش می‌دهد که ژوزه مورینیو و رم برای جلوگیری از محرومیت به دلیل اتهامات او علیه دانیله چفی، داور سری A، توافق‌نامه‌ای را انجام داده‌اند. این دو در جریان تساوی ۱-۱ برابر مونزا در تاریخ سوم ماه مه با هم درگیر شدند و مورینیو موضوع را فراتر از بازی […]


به گزارش نوژان نیوز؛

خبرگزاری آنسا گزارش می‌دهد که ژوزه مورینیو و رم برای جلوگیری از محرومیت به دلیل اتهامات او علیه دانیله چفی، داور سری A، توافق‌نامه‌ای را انجام داده‌اند.

این دو در جریان تساوی ۱-۱ برابر مونزا در تاریخ سوم ماه مه با هم درگیر شدند و مورینیو موضوع را فراتر از بازی به مصاحبه‌های بعد از بازی برد.

مورینیو در آن زمان گفت: “این بدترین داوری بود که در تمام دوران حرفه‌ای‌ام با آن مواجه شدم. باور کنید من با داوران بد زیادی برخورد کرده‌ام. معمولا وقتی در مورد داوری صحبت می‌کنم به این دلیل است که آنها تاثیر مستقیمی روی بازی دارند. در این مورد، فکر نمی‌کنم که این درست باشد. اما او وحشتناک است، او هیچ ارتباط انسانی با کسی برقرار نمی‌کند، او همدلی ندارد، به بازیکنی که در دقیقه ۹۶ خسته شده است، کارت قرمز می‌دهد.”

آقای خاص در مسیر محرومیت دیگری قرار داشت که برای اولین بازی فصل ۲۰۲۳-۲۴ اعمال می‌شد. با این حال، امروز عصر گزارش‌هایی وجود دارد که وکلای مورینیو و رم با نماینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا توافق‌نامه‌ای امضا کرده‌اند و فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در صورت پذیرش این توافق‌نامه، مورینیو فقط جریمه پرداخت می‌کند و از محرومیت جلوگیری می‌شود.



منبع خبر