رسانه‌های البرز در تبیین چشم‌انداز جهاد تبیین پیشگام می‌شوند
رسانه‌های البرز در تبیین چشم‌انداز جهاد تبیین پیشگام می‌شوند

به گزارش نوژان نیوز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و نقش اصحاب رسانه در این خصوص، گفت: زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: اصحاب رسانه […]

به گزارش نوژان نیوز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و نقش اصحاب رسانه در این خصوص، گفت: زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: اصحاب رسانه متعهدانی هستند، که بدون هیچ چشم‌داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، اهمیت «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» را عینیت می‌بخشند، انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

جابری انصاری اظهار کرد: همانگونه که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ این قشر عزیز است.

وی خطاب به جامعه رسانه ای استان البرز، ادامه داد: می‌دانم، توصیف رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، شکیبی وصف‌ناپذیر می‌خواهد که قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست‌.

وی اظهار کرد:در راستای مواضع نماینده ولی فقیه در استان البرز، به پاس رسالت قلم و فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که تلاشگران عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته‌اند، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت انقلابی و اطلاع رسانیِ خدمات جمهوری اسلامی علل خصوص در استان البرز را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه ها، سایت ها و پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و فضای مجازی که در مقابله با هجمه های خبری دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته خوش درخشیدند تقدیر و تشکر نمایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد : در سال جدید نیز با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به نام‌ سال مهار تورم و رشد تولید، ضمن مطالبه گری از دستگاه های مختلف اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم استان البرز و تبیین و پیگیری‌های مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان، نهاد امنیتی امیدوارم همچون گذشته شاهد اتحاد رسانه‌های استان و تداوم این همراهی و همکاری شما باشیم.