خداحافظی کرج با معابر خاکی تا پایان سال ۱۴۰۲
خداحافظی کرج با معابر خاکی تا پایان سال ۱۴۰۲

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا رحیمی در رابطه با پروژه‌های محله‌ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اظهار داشت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی و اقدامات مطلوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است، تمام سعی و تلاش پارلمان شهری بر این […]

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا رحیمی در رابطه با پروژه‌های محله‌ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اظهار داشت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی و اقدامات مطلوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است، تمام سعی و تلاش پارلمان شهری بر این است که تا پایان سال آینده، شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق یادآور شد: عملیات آسفالت در معابری که طبق قانون بیش از ۷۰ درصد ساخت و ساز داشته  و یا دارای سکنه باشد، نیز انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اهداف مدیریت شهری در زمینه محله محوری یاد کرد و با اشاره به اینکه شهروندان به عنوان ساکنان شهر، نیازهای خدماتی و عمرانی را می‌شناسند، گفت: مدیریت شهری کرج برای رفع نیازهای عمرانی در محلات، نیازمند مشارکت و اعلام نظر شهروندان است.
رحیمی در خصوص تعریف پروژه‌های محله‌ای در بودجه سال۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b۲n.ir/Omrani. mahale و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه‌های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.