کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در کرج
کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در کرج
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف تجهیزات قاچاق پزشکی و دپو شده از یک واحد فروش و تعمیر این تجهیزات در منطقه محمدشهر کرج خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، سردار حمید هداوند گفت که ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کارهای پلیسی از نگهداری تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی قاچاق در یک واحد صنفی در محمدشهر کرج آگاه شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه عوامل سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۴ دستگاه پزشکی و دندانپزشکی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: تجهیزات کشف شده با هماهنگی مقام قضایی تحویل سازمان اموال تملیکی استان شد.

هداوند افزود: یک نفر در پیوند با این موضوع دستگیر شد و ارزش تقریبی تجهیزات پزشکی کشف شده نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری اوباش منطقه گلشهر کرج

فرمانده انتظامی البرز همچنین از دستگیری یکی از اوباش سطح‌دار و خطرناک گلشهر کرج که اقدام به خرید و فروش سلاح گرم می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یکی از اوباش سطح دار منطقه گلشهر در زمینه خرید و فروش سلاح، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از درستی خبر ماموران مخفیگاه این متهم را شناسایی و در اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

هداوند کرد: متهم پس از اقرار به جرائم خود مبنی بر شرارت و اوباش‌گری و همچنین فعالیت در زمینه خرید و فروش سلاح به مرجع قضایی معرفی شد.

 

دستگیری سارقان خودرو با ۱۴۸ فقره سرقت در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: ۹سارق در اجرای اجرای طرح دستگیری سارقان داخل خودرو در ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های ابلاغی به پلیس آگاهی فراجا، در ۷۲ ساعت گذشته طرح دستگیری سارقان لوازم خودرو در استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی پیش از اجرای طرح، ۹ سارق لوازم داخل خودرو شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۱۴۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده و از مخفیگاه آنها ۲۸ خودرو و سه موتورسیکلت سرقتی کشف شده است.

شجاعی در پایان نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اگر شهروندان نکات پیشگیری از سرقت را رعایت کنند بسیاری از سرقت‌ها شکل نخواهند گرفت.

جواب رد به خواستگار عامل وقوع قتل در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز همچنین گفت: شخصی که به دلیل شنیدن جواب رد خواستگاری اقدام به قتل پدر و مادر معشوقه‌اش کرده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

شجاعی افزود: نیمه شب ۲۲ آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک خانواده در منطقه کیانمهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه و میدانی کارآگاهان مشخص شد که یک زن و شوهر به دلیل دادن جواب رد به خواستگار دخترشان توسط این شخص با سلاح گرم مورد هدف قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به قتل رسیده اند.

وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه قاتل شناسایی و در عملیاتی ضربتی از سوی کارآگاهان اداره جرائم جنایی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شده و روانه زندان شد.