ارائه بیش از ۱۲۴۰۰ خدمت درمانی به زائران سرزمین وحی
ارائه بیش از ۱۲۴۰۰ خدمت درمانی به زائران سرزمین وحی

به گزارش نوژان نیوز در اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت آمده است: در بیمارستان و درمانگاه‌های این مرکز در مکه مکرمه ۳۸۳۷ و مدینه منوره ۸۶۵۷ مورد خدمات مختلف پزشکی و درمانی به مراجعان ارائه شده است. در این اطلاعیه با اشاره به اینکه بیش از ۵۲۵۰ ویزیت در مطب‌های مجموعه‌ها در مکه و […]


به گزارش نوژان نیوز

در اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت آمده است: در بیمارستان و درمانگاه‌های این مرکز در مکه مکرمه ۳۸۳۷ و مدینه منوره ۸۶۵۷ مورد خدمات مختلف پزشکی و درمانی به مراجعان ارائه شده است.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه بیش از ۵۲۵۰ ویزیت در مطب‌های مجموعه‌ها در مکه و مدینه انجام شده، آمده است: ۲۳۵ مورد هم ویزیت تخصصی بوده است.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه زائران ایرانی از ۲۴ اردیبهشت در سرزمین وحی از این خدمات بهره‌مند شدند، می‌افزاید: در این مدت ۲۹۷ مورد خدمات پاراکلینیک، ۲۷۴۱ مورد خدمات پرستاری، ۵۲ مورد خدمات بستری و ۴۰۷ مورد خدمات مددکاری و امداد و انتقال برای زائران انجام شده است.

گفتنی است درحال حاضر چهار زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در مکه و مدینه بستری هستند.

بر پایه این گزارش، رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه نیز ضمن حضور در بیمارستان نور این شهر ضمن عیادت از یکی از زائرین کشورمان که به علت تصادف در این بیمارستان بستری است، وضعیت درمان وی را بررسی کرد. 



منبع