مصاحبه‌های تخصصی در مسیر ساماندهی منابع انسانی شهرداری کرج کلید خورد
مصاحبه‌های تخصصی در مسیر ساماندهی منابع انسانی شهرداری کرج کلید خورد

به گزارش نوژان نیوز منوچهر غفاری از خطوط مترو به عنوان یکی از مهمترین ارکان شبکه‌های حمل و نقل عمومی در کلانشهرها یاد کرد و افزود: برای راه‌اندازی و بهره‌مندی عموم مردم از این ساختار حمل و نقل، نیازمند تعریف و اجرای پروژه‌های توسعه قطارشهری هستیم. وی افزود: در این راستا تعریف و اجرای پروژه […]


به گزارش نوژان نیوز

منوچهر غفاری از خطوط مترو به عنوان یکی از مهمترین ارکان شبکه‌های حمل و نقل عمومی در کلانشهرها یاد کرد و افزود: برای راه‌اندازی و بهره‌مندی عموم مردم از این ساختار حمل و نقل، نیازمند تعریف و اجرای پروژه‌های توسعه قطارشهری هستیم.

وی افزود: در این راستا تعریف و اجرای پروژه “تکمیل و ساماندهی منابع انسانی قطار شهری کرج” با پیش‌بینی دو کارگروه  در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی قرار گرفت.

غفاری گفت: کارشناسان در کارگروه‌های کارشناسی تهیه و تدوین ساز و کار ساماندهی منابع انسانی و کارگروه خبرگان ارزیاب نیروی انسانی سازمان حمل و نقل ریلی که به‌طور مستمر برگزار می‌شود،   با انجام مصاحبه‌های تخصصی نسبت به بررسی شرایط احراز وظایف شغلی پرسنل حائز شرایط اقدام می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین عامل رشد یک سازمان شناخته‌ می‌شود، گفت: این افراد با توجه به تخصص، تجربه و شایستگی‌هایی که دارند و با هدف ارتقاء کارایی و بهبود عملکرد سازمان انتخاب می‌شوند.



منبع