ایران اسلامی به دنبال تنش در منطقه نیست
ایران اسلامی به دنبال تنش در منطقه نیست
نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هدف قراردادن مواضع داعش و موساد گفت: ایران اسلامی تمایلی به افزایش تنش در منطقه ندارد اما از منافع مشروع خود حمایت می کند.

به گزارش نوژان نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه انتقام از آمران و عاملان جنایات و اقدامات ددمنشانه شروع شده است، افزود: این تروریست ها هیچ نقطه امنی در منطقه دیگر نخواهند داشت و این اقدامات تا نابودی آخرین نفر آنها ادامه دار خواهد بود.

وی مورد هدف قرار دادن تروریست ها را نشانه هماهنگی میان میدان و دیپلماسی دانست و بیان کرد: اقدامی که در شرق کشور در مبارزه با تروریست ها صورت گرفت به خاطر حفظ امنیت کشور بود و ۲ کشور ایران و پاکستان روابط دوستانه و برادرانه ای دارند.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: ایران و پاکستان ۲ کشور دوست و برادر هستند و هر ۲ کشور خواهان حضور تروریست ها در منطقه نیستند.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش و موساد، توانمندی مدیریت در میدان را نشان داد و از جنوب خوزستان مواضع تروریست ها را در ادلب سوریه نشانه رفت که این مهم بیانگر آن است که برای حفظ منافع ملت با کسی تعارف نداریم .

حسینی همدانی افزود: همچنین دلیل دیگری که از جنوب خوزستان و از فاصله دورتر به مواضع تروریست ها و موساد نشانه رفتیم این بود که صهیونیست ها و تروریست ها بدانند که در تیررس موشک های ما قرار داشته و اگر اراده کنیم که انتقام بگیریم از اسراییل جز ویرانه چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: اقدامی که فرزندان ملت ایران انجام دادند در واقع گوش مالی برای آینده بود.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به گذشت ۱۰۵ روز از مقاومت بی نظیر مردم غزه که تعداد زیادی از آنها شهید و مجروح شدند، گفت: با این وجود غزه روز به روز عزیزتر و دشمنان آن ذلیل تر می شوند همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛غزه قهرمان است و هر روز که می گذرد رژیم صهیونیستی به نابودی خود نزدیکتر می شود.

 

جبهه مقاومت راه تنفس را برای کودک کشان تنگ کرده است

حسینی همدانی با اشاره به اینکه اسراییل در چاهی که کنده روز به روز بیشتر غرق می شود، تصریح کرد: در این بین جبهه مقاومت نیز هر روز راه تنفس را برای این رژیم کودک کش تنگ تر کرده و حتی حامیانشان جز رجز خوانی کار دیگری نمی توانند بکنند .

وی با بیان اینکه صبح نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، به اقدام اخیر دادگاه لاهه علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام از آن جهت مهم است که می تواند کودک کشان را از نظر بین المللی تحت فشار قرار بدهد اما این را نیز باید بیان کرد که این ددمنشان به هیچ عنوان به قواعد و اصول بین المللی پایبند نیستند.

نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ترس فلسطینی ها آرامش نداشته و دایم در ترس به سر می برد و صهیونیست ها از این نیز ذلیل تر خواهند شد.

حسینی همدانی ادامه داد: در هر جایی که اسم نژاد پرستی، استکبار و کودک کشی به گوش می خورد نام صهیونیست ها به گوش می رسد؛ غاصبان قدس و حامیانشان هر جنایتی که در دنیا می شود را نادیده گرفته و به نفع خود بهره برداری می کنند و از سوی دیگر به هیچ پیمان بین المللی نیز پایبند نیستند.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ۱۳ روز رجب سالروز میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت اجازه دسترسی به حقوق مردم را حتی به نزدیک ترین افراد خود نمی داد که این مساله امروز نیز به ما درس می دهد که مبارزه با فساد باید رویکرد اصلی مسوولان در کشور باشد که بحمدالله این مهم به خوبی در حال اجرایی شدن است.

حسینی همدانی با بیان اینکه دولت به دنبال ریشه کن کردن فساد است افزود: البته این اژدها هفت سر و هر بار از جایی سر در می آورد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت امام جواد(ع) خاطر نشان کرد: مهمترین درس آن امام همام برای ما مقاومت است که در شرایط سخت تحریم از مبارزه علیه طاغوت و ظلم عقب نشینی نکنیم.

 

انتخابات رقابتی در ایران سالم و امن برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل(ره) فرمودند که انتخاب با ملت است، چرا که اهداف اسلامی زمانی محقق می شود که مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات پای کار بیایند.

حسینی همدانی ادامه داد: در واقع حضور مردم در انتخابات علاوه بر تکریم شهدا، پایبندی به اصول انقلاب و اسلام از جمله ولایت فقیه، قدم برداشتن در مسیر استقلال و آزادی، مخالفت با دیکتاتوری، آزادی بیان، ناامید کردن دشمنان، نشاط اجتماعی و نزدیک شدن به ایرانی قوی است.

وی ادامه داد: ملت با حضور در این انتخابات علاوه بر سهیم شدن در مدیریت کشورشان، همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند در ایران انتخاباتی رقابتی، سالم و امن برگزار خواهد شد.