آغاز جهاد عمرانی در پنج محله کم برخوردار محمد شهر کرج
آغاز جهاد عمرانی در پنج محله کم برخوردار محمد شهر کرج
شهردار محمدشهر کرج با اشاره به برنامه ریزی قرارگاه اجتماعی استان البرز برای تغییر سیمای ۶۶ محله محروم استان اعلام کرد: براین اساس جهاد عمرانی در پنج محله پرجمعیت و کم برخوردار این شهر آغاز شده است.

به گزارش نوژان نیوز، “مهرداد حسن زاده” افزود: طرح های عمرانی شامل آسفالت، جدول گذاری ، زیبا سازی ، احداث بوستان تفریحی، ایجاد مراکز رفاهی ، تجاری ، ورزشی و خدماتی در این محله ها به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: پنج محله پرجمعیت جعفرآباد ، عباس آباد، هزار واحدی ، ضیاء و تپه قشلاق برای تغییر سیما و محرومیت زدایی در محمدشهر هدفگذاری شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امسال ۲۳۰ هزار متر مربع آسفالت و ۱۷ کیلومتر جدولگذاری معابر در محمدشهر اجرا شده است ، گفت : بخش زیادی از این پروژه ها مربوط به پنج محله برخورار بوده است.

 

ساخت بوستان و بازارچه در محله های کم برخوردار

شهردار محمدشهر گفت : اکنون عملیات ساخت چهار بوستان فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مجموع به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در محله های کم برخوردار محمدشهر در دست ساخت است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت یک بازارچه عرضه مستقیم میوه و مایحتاج عمومی با ۵۰ غرفه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در محله کم برخوردار جعفرآباد محمد شهر آغاز شده است.

شهردار محمدشهر گفت: افزون براین ساخت سه بازارچه دیگر با هدف درآمد پایدار مدیریت شهری ، تامین مایحتاج عمومی و اشتغالزایی برای جوانان در محله های کم برخوردار این شهر در دست ساخت است و بخشی از پروژه های عمرانی محله های کم برخوردار محمد شهر دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

 

ساماندهی گلزار شهدا

حسن زاده اظهار کرد: امسال با اهتمام مدیریت شهری گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) محمدشهر ساماندهی شد.

 

بهسازی ۱۲ مدرسه

شهردار محمدشهر گفت : آسفالت ، بهسازی و زیبازسازی ۱۲ مدرسه و کمک به برنامه های فرهنگی مساجد از دیگر اقدامات سال جاری این شهرداری است.

وی بیان کرد: اکنون عملیات ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در بوستان های خیابان فردوسی ، کودک ، شهید چمران و شهیدان کولیوند محمدشهر در مرحله پایانی قرار دارد.

 

جمع آوری آبهای سطحی

شهردار محمدشهر با اشاره به ضرورت طرح جمع آوری آبهای سطحی و پیشگیری از وقوع سیلاب شهری گفت: در همین زمینه امسال تعدادی پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد در زمینه احداث شبکه برای جمع آوری سیلاب ها و آبهای سطحی در محمد شهر اجرا شده است.

محمدشهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد.