دشمنان از روی عجز به ترور مردم روی آورده اند
دشمنان از روی عجز به ترور مردم روی آورده اند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمنان پس از ناکامی در عرصه جنگ نظامی از روی عجز و ناتوانی به ترور مردم روی آورده اند.

به گزارش نوژان نیوز،مرتضی ولی پوری” در آیین آغازین بیست و یکمین همایش آموزش فیزیک ایران و یازدهمین همایش فیزیک و آزمایشگاه استان البرز در کرج افزود: یکی از صحنه های موثر در مقابله با دشمنان، بالندگی در عرصه دانش است و باید در این زمینه اقدامات موثر داشت .

وی بیان کرد: توان هر کشور علم و دانش آن است و تعلل در مباحث علمی خسارت های جدی و جبران ناپذیری را وارد می کند؛ باید علوم و فنون را در رشته های مختلف به روز رسانی کرد و برای پیشرفت کشور با تکیه بر بنیه علمی گام برداشت .

ولی پوری با اشاره با اینکه نظام آموزش و پرورش منشا تحول بوده اما باید کاستی ها را در این زمینه جبران کرد افزود: مربیان و معلمان ظرفیت های بی نظیری هستند که تاثیرات بسزایی در حوزه دانش دارند و باید با علم و فنون خود منشا اثر بخشی شوند.

دبیر بیست و یکمین همایش آموزش فیزیک ایران و یازدهمین همایش فیزیک و آزمایشگاه استان البرز گفت: این همایش با همراهی اتحادیه انجمن های علمی ،آموزشی دبیران فیزیک و انجمن معلمان فیزیک استان البرز پایه ریزی شد.

” مریم حیدری “ افزود: مقدمات کار از سال گذشته برای برگزاری همایش مذکور صورت گرفت و از مهرماه سال جاری ثبت نام ها آغاز شد.

وی بیان کرد: ۵۲ مقاله به دبیرخانه بیست و یکمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و یازدهمین همایش فیزیک و آزمایشگاه البرز ارسال شد که ۴۷ اثر آنها پذیرش شد.

حیدری گفت: از مجموع مقالات داوری شده ، ۲۳ مقاله در قالب پوستر و ۹ مقاله در قالب سخنرانی در چهار محور کلیدی و داده کاوی در آموزش فیزیک ارایه شد.

بیست و یکمین همایش آموزش فیزیک ایران و یازدهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه البرز به مدت سه روز در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای مستقر در کرج ادامه دارد.