دانشگاه سنگر انقلاب اسلامی است
دانشگاه سنگر انقلاب اسلامی است
سردار «اسلامی» با اشاره به نقش ویژه‌ای که برای دانشجویان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعریف شده است، گفت: دانشگاه سنگر انقلاب اسلامی است.

به گزارش نوژان نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: دانشگاه از عوامل پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی است و دانشجویان پس از پیروزی انقلاب نیز نقش مهمی در دفاع مقدس و بازسازی و توسعه کشور در سال‌های پس از جنگ تحمیلی بر عهده داشته اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همواره از اماکن مهم ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: دانشجویان نقش مهمی در استکبار ستیزی و قطع کردن پای آمریکا به عنوان پدرخوانده استکبار جهانی از ایران بر عهده داشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اهمیت دانشگاه‌ها در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تولید اندیشه و علم و دانش، افزود: دشمنان درصدد استحاله فرهنگی، علمی، بصیرتی دانشگاه‌ها هستند تا از یک سو مانع نقش آفرینی دانشگاه‌ها در توسعه و رشد کشور شوند و از طرفی دانشگاه را به عنوان یک سنگر مستحکم انقلاب اسلامی از کارکرد اصیل خود باز دارند.

سردار اسلامی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها و آشنا کردن دانشجویان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دانشگاه محل تولید علم، پژوهش و اندیشه ورزی است و باید با حضور دانشجویان مومن و انقلابی به محور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی تبدیل شود.