اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند قابل تقدیر است
اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند قابل تقدیر است
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از سازمان مدیریت پسماند بازدید کرد.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر جواد چپردار با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان قرار گرفت.

چپردار عملکرد سازمان در اجرای طرح ها و پروژه های پیش بینی شده طی سال جاری را مطلوب و قابل تقدیر دانست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهمی که در ارتباط با بازیافت مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث سلامتی شهروندان و نظافت شهر است و همه به خوبی به این موضوع واقف هستیم که توجه نکردن به جمع‌آوری زباله، آلودگی و بیماری‌های بسیاری به دنبال دارد؛ از سوی دیگر عدم بازیافت و دفن تمام زباله‌ها نیز مشکلات متعددی برای سلامت جامعه و شهروندان به دنبال دارد.

عضو شورا در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کرج سازمان مدیریت پسماند را در راستای ارائه خدمت رسانی به شهروندان حمایت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سلامت ومحیط زیست و خدمات شهری شورا اضافه کرد: طرح جمع آوری چرخ دستی های از سطح شهر و ایجاد وانت بارها ملودی دار در محلات و ایجاد فضای آموزشی در سطح مدارس در حوزه فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدا در کنار کاهش تولید زباله از اقدامات برجسته این سازمان بوده، سرمایه‌گذاری در این حوزه از اتلاف اعتبارات و از بین رفتن سرمایه‌ها جلوگیری خواهد کرد. امید است این اقدامات رضایتندی شهروندان را فراهم نماید.

در پایان این بازدید خسروی، رئیس سازمان ضمن تقدیر از نگاه مثبت اعضای شورا نسبت به عملکرد این حوزه، توضیحاتی در خصوص برنامه های جاری به ویژه در فصل زمستان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه داد.