مدیران دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز پای صحبت‌های تولید کنندگان و کارفرمایان نشستند
مدیران دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز پای صحبت‌های تولید کنندگان و کارفرمایان نشستند
جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز با حضور در شهرستان ساوجبلاغ ضمن دیدار با ۵۰ تن از مدیران عامل شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، به مسائل و نکات مطرح شده آنان پاسخ دادند.

به گزارش نوژان نیوز، به منظور حل مسائل و مشکلات مربوط به موضوعات تامین اجتماعی، تامین مالی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی و مباحث مربوط به بخش تعاون، این بار جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان ساوجبلاغ در محل سالن جلسات اداره تامین اجتماعی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه دو و نیم ساعته، مدیران کل بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران استان، نمایندگان مدیران کل بهزیستی و تامین اجتماعی و محمد امیری معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز حضور داشتند.
تولید کنندگان و مدیران عامل واحدهای تولیدی در این جلسه به نکاتی چون تقسیط بدهی‌های تامین اجتماعی، تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی و مباحث مربوط به آموزش مهارت‌های کار و و همچنین تامین مالی خدمات مالی بانک‌های عامل در حفظ و پایداری اشتغال تاکید کردند.
محمد امیری دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با اشاره به فرصتها و ظرفیت‌های پیش روی این شورا در رفع نیازهای مورد نیاز واحد‌های تولیدی گفت: یکی از مطالبات جامعه کارگری نیازهای بهداشتی و درمانی کارگران کارفرمایان عزیز در بیمارستان‌های تابعه تامین اجتماعی در این شهرستان است که با پیگیری‌های اداره کل محترم درمان تامین اجتماعی استان و حضور رئیس جدید بیمارستان تامین اجتماعی اقدامات موثری در جهت ارائه خدمات بهتر در دستور کار این شوراست.
محمد امیری در ادامه گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اولیه تخصیصی به بیمارستان جدید التاسیس تامین اجتماعی در شهر هشتگرد و صدور مجوزهای ساخت این بیمارستان با دستور استاندار محترم و سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است و پس از پیگیری صدور مجوز ساخت توسط شهرداری، عملیات ساخت این بیمارستان در سال جاری آغاز خواهد شد.
محمد امیری در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: قرارگاه جهادی اشتغال معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در بیستم آذر ماه با مشارکت شرکت‌های فعال شهرستان اجرایی و در فراخوانی نیروی کار متقاضی به واحدهای تولیدی به صورت مستقیم معرفی خواهند شد.
معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پس از این جلسه با حضور در مجموعه ۱۴۴ واحدی مسکن شهر مهستان، ضمن بازدید و گفتگو با هیئت عامل تعاونی مسکن پشتیبان ۷۰ ، مقدمات تحویل و بهره‌برداری از ۱۴۴ واحد مسکن در سفر احتمالی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز خبر داد و گفت: با پیگیری قرارگاه مسکن استان و تامین انشعابات مربوطه و تکمیل و آماده‌سازی ۱۴۴ واحد مسکونی، به یاری خدا در محدوده چند هفته آینده این واحدها تحویل صاحبان و خانواده‌های محترم آنها خواهد شد.