حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در چهارمین رویداد ملی عصر امید
حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در چهارمین رویداد ملی عصر امید
بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از حضور فنی و حرفه ای استان در چهارمین رویداد ملی عصر امید که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برپا شده است، خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، بهزاد غفاری گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با مشارکت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای البرز رهرو صنعت ایرانیان، رباتیک آریانا، رباتیک روکیا و کارگاه آموزشی هوشمند سازی صنعت ساختمان مرکز شهیدان رهبری کرج در این رویداد حضور دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خاطرنشان کرد: چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، با هدف معرفی قابلیت‌های موجود در این زمینه و آخرین دستاوردهای علوم مرتبط، افزایش آگاهی و بینش عمومی نسبت به این شاخه علمی و فناوری‌های مربوطه و نیز توسعه بسترهای تعامل و همکاری سازنده با ارگان‌های متولی فناوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در این رویداد؛ دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات، طرح‌های فناورانه خود را در قالب «چالش فناوری» و حضور در نمایشگاه تخصصی با بیش از ۲۰۰ غرفه، به معرض نمایش گذاشته اند.

قابل ذکر است این رویداد ملی با حضور ایده پردازان، مخترعان جوان، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی شاخص کشور از امروز بیست و‌دوم الی بیست و پنجم مهر ماه جاری، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود.