بازدید از کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام ملک زاده کرج
بازدید از کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام ملک زاده کرج
داوران رویداد انتخاب پایتخت کتاب با حضور در استان البرز از کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام ملک زاده شهرستان کرج بازدید کردند.

به گزارش نوژان نیوز، با حضور اسماعیل جانعلی پور مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد، محمدرضا اسفاری مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه ها عمومی ، حجت الله غلامعلی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری ها و دهیاریها ی وزارت کشور به عنوان داوران رویداد انتخاب پایتخت کتاب کشور از کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام ملک زاده کرج بازدید شد. در راستای انتخاب شهر پایتخت کتاب کشور داوران رویداد انتخاب پایتخت کتاب کشور به همراه اردشیر آل عوض مشاور فرهنگی استاندارالبرز، محراب رجبی مشاور استاندار ، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز و تعدادی از مدیران کل استان ، مدیران شهری کرج و دغدغه مندان فرهنگ کتابخوانی استان و شهر کرج از کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام ملک زاده بازدید و از امکانات این کتابخانه و نحوه خدمات رسانی به آن بازدید و با مسئولین این کتابخانه مشارکتی گفتگو و تبادل نظر کردند.

قابل ذکر است کتابخانه مشارکتی شهید حجت الاسلام هدایت الله ملک زاده که با مدیریت خصوصی با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ مترمربع فعالیت می کند بیش از ۶۳۰ عضو کتابخوان دارد و در جنب هیأت انصار المهدی کرج و یادمان شهدای گمنام قرار گرفته است.

گفتنی است شهر کرج به عنوان یکی از ۱۲ شهر کشور دوستدار کتاب از سوی .زارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است و بزودی  با تصمیم هیات داوران شهر پایتخت کتاب کشور نیز معرفی خواهد شد.