اقشار مردم از خدمات پلیس بهره مند هستند
اقشار مردم از خدمات پلیس بهره مند هستند
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام ضمن تبریک هفته انتظامی گفت: تمامی اقشار مردم از خدمات و زحمات پلیس خدمتگزار بهره مند هستند.

به گزارش نوژان نیوز، فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا و فرمانده سپاه ری با همراهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان هفته فراجا را به سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی و پرسنل خدوم فراجا شهرستان ری تبریک عرض کردند .

سردار ذوالقدر ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ طرهانی و تدابیر خوب وی و پرسنل پرتلاش شهرستان ری در حفظ امنیت گفت : مردم ما همیشه سپاسگذار پلیس هستند حتی کسانی که شاید به ظاهر مخالف باشند در سختی ها به پلیس مراجعه می کنند و این یعنی همه از زحمات پلیس خدمتگزار منتفع می شوند .

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنج شنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

 

نیروی انتظامی در تولید سرمایه اجتماعی نقش خود را بخوبی ایفا کرده

محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت در پیامی ضمن بزرگداشت هفته فراجا گفت: نیروی انتظامی، یکی از سازمان هایی است که ماموریت های آن در تمامی امور زندگی مردم تاثیرگذار بوده و در تولید سرمایه اجتماعی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی افزود: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و قضایی شاهد اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی هستیم و این عزت و اقتدار به جهانیان ثابت شده است و همه ما باید قدرشناس و قدردان این جایگاه ویژه باشیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده های مختلف شهرستان پاکدشت و خانواده های ایشان تبریک عرض نمود و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت کرد.‌

هفته انتظامی از پنجشنبه سیزدهم تا چهارشنبه نوزدهم مهرماه ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا