دادخواست‌های حوزه اداری باید با احساس مسوولیت رسیدگی شود
دادخواست‌های حوزه اداری باید با احساس مسوولیت رسیدگی شود
استاندار زنجان گفت: باید درد مردم را درد خودمان بدانیم و نسبت به دادخواست‌های حوزه مسایل اداری، احساس مسوولیت داشته باشیم.

به گزارش نوژان نیوز، محسن افشارچی در شورای اداری استان که با حضور رییس دیوان اداری کشور برگزار شد به پیش رو بودن میلاد حضرت پیامبر اکرم اشاره کرد و افزود: پیامبر نسبت به درد مومنان حساس بودند و ما نیز باید چنین سلوکی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تمام دادخواست هایی که به دستگاه‌های اداری واصل می شود احساس مسوولیت کنیم، اظهار کرد: باید سعی کنیم کاری کنیم که خیلی از مشکلات که امکان حلش در استان وجود دارد، در خود استان حل و فصل شود.

افشارچی به دادخواست های وارده به دیوان عدالت عالی از استان زنجان اشاره کرد و افزود: انتظار این است تعداد این دادخواست ها با پیگیری ها و حساسیت ها به نحوه مطلوبی کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز بر ضرورت معرفت امام زمان تاکید کرد و گفت: مقیاس و معیار ایمان هر فرد، میزان شناخت او از امام زمان خود است.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان قضات با تجربه و با شرافت داریم، اظهار کرد: اجرای عدالت از سخت‌ترین کارهاست که بر دوش دستگاه قضایی قرار دارد.

وی بر لزوم التزام کارگزاران نظام جمهوری اسلامی نسبت به عبادت و توسل تاکید کرد و افزود: توسل و عبادت ها باعت شد که خداوند نصرت خود را شامل حال ملت ایران در برهه هایی مثل جنگ تحمیلی کند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا