سنگر اقتصاد کشور به دست دشمن فتح نخواهد شد
سنگر اقتصاد کشور به دست دشمن فتح نخواهد شد
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همت کارگران که به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و با حضور فعال آنها در چرخه تولید، سنگر اقتصاد به دست دشمن فتح نخواهد شد.

به گزارش نوژان نیوز، علی حسین رعیتی فر در همایش کارگران طلایه‌داران دفاع مقدس در سالن اجتماعات مخابرات مازندران در بابل بیان داشت : امروز دشمن تلاش می‌کند تا سنگر اقتصادی کشور را از دست ملت ایران خارج کند اما با اقدامات دولت و تلاش بی نظیر کارگران سنگر اقتصاد کشور از سوی دشمن فتح نخواهد شد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نقش کارگران در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بی‌نظیر بود، بیان داشت : این قشر زحمتکش جامعه نقش ممتازی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورم و رونق تولید است، بیان داشت : دغدغه‌ جدی آن است که در حوزه امنیت شغلی و ارتقاء معیشت کارگران تلاشی مضاعف انجام شود.

این مقام مسوول ادامه داد : با همان رویه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم در حوزه اقتصادی هم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم بیان داشت : امروز هم با استفاده از همین ظرفیت و تلاش تولیدگران و کارگران زحمت کش به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه دولت سیزدهم عقب ماندگی‌های زیادی را که بجای مانده از گذشته بود جبران کرده است افزود : تمام تلاش‌ها این است تا برای بهبود معیشت جامعه هدف ۵۰ میلیون نفری کارگری اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا