بار ترافیک بهشت سکینه بر دوش کمالشهر است
بار ترافیک بهشت سکینه بر دوش کمالشهر است
رمضان شهبازی در حاشیه صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به گلایه مندی مردم از خاموشی برخی معابر و میادین اصلی شهر اظهار کرد: امروز جلسه ای با حضور رئیس اداره برق کمالشهر پیرامون رفع مشکل روشنایی معابر برگزار شد و مقرر گردید این مهم توسط اداره برق حل شود تا شهر از تاریکی خارج شود.

به گزارش نوژان نیوز، شهبازی رئیس شورای اسلامی شهر کمال شهر کرج: برداشتن تیرهای برق از داخل معابر برای عبور و مرور مردم مشکل ایجاد کرده است و باید برای حفظ امنیت و آسایش مردم این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به زمان بر بودن زمان اعطای امتیاز انشعاب برق گفت: این امر باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود تا خانه های جدید الاحداث از امتیاز انشعاب برق بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: ترافیک یکی از معضلات اصلی کمالشهر محسوب می شود، چراکه در روزهای پایانی هفته افزایش تردد خودروها به بهشت سکینه موجب ترافیک سنگین در کمالشهر خصوصا در میدان شهید بهشتی می شود.

شهبازی با تاکید بر اینکه امکانات پلیس راهور جوابگوی گره های ترافیکی، به ویژه در پیک ساعات رفت و آمد مردم در شهر نیست، گفت: امروز جلسه صحن با حضور سرهنگ نیکوکار جانشین پلیس راهور استان البرز به منظور ارتقاء تجهیزات و افزایش نیروهای راهور تشکیل شد و پیرامون این مهم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیشنهاد انتقال ترافیک بهشت سکینه به گلدشت شمالی مطرح شد و نتیجه نهایی در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

رئیس شورای شهر کمالشهر متذکر شد: همچنین به منظور سهولت تردد، کاهش بار ترافیکی و اتلاف وقت مردم خط ویژه اتوبوس تندور (BRT) کرج، از میدان حصارک به میدان شهید بهشتی کمالشهر متصل خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در جلسه صحن شورای اسلامی شهر کمالشهر از مربی داریوش عبدی مربی تیم پیام کمالشهر و کادر فنی این تیم به خاطر کسب نایب قهرمانی لیگ برتر جوانان استان البرز تقدیر به عمل آمد.