پرداختن به خاطرات شهدا و ایثارگران دفاع مقدس منشأ اثر خواهد بود
پرداختن به خاطرات شهدا و ایثارگران دفاع مقدس منشأ اثر خواهد بود
نسل جدید امروز از کتاب های با مضمون دفاع مقدس استقبال می‌کند و پرداختن نویسندگان و شاعران انقلابی به خاطرات شهدا و ایثارگران دفاع مقدس منشأ اثر خواهد بود.

به گزارش نوژان نیوز، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در جمع شاعران و نویسندگان دفاع مقدس و آیینی استان البرز با اشاره به ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تقدیر از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده آنان عنوان کرد: آنچه که امروز عزت ایران اسلامی را در جهان رغم زده است جانفشانی، ایثار و آزادگی مردان و زنان این سرزمین در ۸ سال جنگ تحمیلی و صبر و استقامت همسران و خانواده معزز آنان است. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان اینکه نسل جدید امروز از کتاب های با مضمون دفاع مقدس استقبال می‌کند و پرداختن نویسندگان و شاعران انقلابی به خاطرات شهدا و ایثارگران دفاع مقدس منشأ اثر خواهد بود تاکید کرد: نویسندگان و شاعران می توانند با نشستن پای صحبت همسران، مادران، پدران و فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران جلوه هایی خاص را با هنر قلم خود به تصویر بکشند و تجربه نشان داده استقبال نسل کتابخوان از این آثار گستره وسیعی پیدا کرده است.

معدنی پور با اشاره به اینکه استان البرز غنای هنری خوبی در حوزه نویسندگی و شعر دارد تصریح کرد: شاعران و صاحبان قلم در البرز وظیفه دشواری در قبال تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و هنرمندانه می توانند در این مسیر گام بردارند و از فرصتی که در اختیار دارند به نحو شایسته بهره برداری کرده و نوجوانان و جوانان را در مسیری که سربلندی آنان و در نهایت کشور را به همراه دارد سوق دهند.

وی در پایان با این عنوان که هدف از دورهمی با خانواده صاحبان اندیشه و قلم ایجاد فضای مناسب برای هم افزایی است عنوان داشت: کتابخانه های عمومی در استان البرز فضای مناسبی برای گردهمایی شاعران و نویسندگان و اهالی قلم و تبادل نظر با کتابداران و کتابخوانان است. گفتنی است در ادامه این مراسم، شاعران و نویسندگان هر یک ارائه کوتاهی از آثار خود را داشته و در پایان نیز از آثار آنان نیز رونمایی و با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.