مشارکت در انتشار نسخه جدید شبکه «شاد»
مشارکت در انتشار نسخه جدید شبکه «شاد»
نسخه جدید اپلیکیشن شاد به زودی با هدف بهبود و ارتقاء فرآیند آموزش و یادگیری با مشارکت همراهان همیشگی این اپلیکیشن و اهالی مدارس منتشر خواهد شد.

به گزارش نوژان نیوز، کمپین «شما بگید» به مدیران، معلمان و دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا نیازمندی‌ها، انتظارات و پیشنهادات خود را درباره اپلیکیشن شاد به اشتراک بگذارند. اهالی مدارس می‌توانند با شرکت در پویش «شما بگید» نقشی فعال در فرآیند بهبود و توسعه اپلیکیشن شاد داشته باشند.

برای شرکت در این پویش کافی است وارد پویش «شما بگید» از بخش «شاد رویداد» شده و سپس با انتخاب سرویس و بخش مورد نظر، انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود اپلیکیشن ارائه دهید.

اپلیکیشن شاد با ارزش‌گذاری انتقادات و پیشنهادات شما، سعی دارد تا به ساختاری بهتر و متناسب‌تر با نیازهای کاربران خود دست یابد.

ترافیک مصرفی اینترنت در تمامی خدمات پایه اپلیکیشن شاد رایگان است و کاربران برای ارسال و دریافت فایل‌های مورد نظر خود و همچنین حضور و مشارکت در رویدادها و پویش‌های مختلف هیچگونه‌ای هزینه‌ای برای اینترنت پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا، راه اندازی و فعالیت شبکه شاد را می‌توان یکی از مهم‌ترین اتفاقات در حوزه آموزش دانش آموزان و فعالیت معلمان در شرایط شیوع ویروس کرونا دانست. مدارس کشور از اول اسفند سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش و پرورش در این شرایط برای تداوم جریان آموزش از فروردین ۹۹ شبکه شاد را راه‌اندازی کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا