پوشش مناسب رسانه ای اربعین مهمترین راه مقابله با دین ستیزان است
پوشش مناسب رسانه ای اربعین مهمترین راه مقابله با دین ستیزان است
استاندارالبرز با اشاره به اهمیت فرهنگی ، معنوی و سیاسی اربعین حسینی و آیین های دیگر گفت: پوشش مناسب رسانه ای این آیین ها مهمترین راه مقابله با تبلیغات دین ستیزان و استکبارجهانی است.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست ستاد اربعین استان البرز با تاکید بر جانمایی دائم موکب های اربعین اظهار کرد: برگزاری مراسم مذهبی، بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می‌شود بنابراین باید شرایط لازم را برای زنده نگه داشتن این مناسبت ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ما باید همچنان بسترهای چنین مراسم ارزشمندی را در استان البرز فراهم کنیم چراکه خواست و اشتیاق مردم را باید ارج نهاد.

عبداللهی گفت: به همین منظور ضرورت دارد متولیان با نظم و اهتمام ویژه ای نسبت به برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف ورود کنند.

وی افزود: در امتداد مراسم ماه صفر، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت را داریم که باید از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی لازم و ایجاد هماهنگی بین برگزار کنندگان و گروه های مردمی، اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: باید نقاط ضعف برگزاری مراسم جاماندگان اربعین احصا و در برنامه های بعدی رفع شود.

عبداللهی بیان کرد : پوشش رسانه ای چنین مراسمی می تواند بهترین راه مقابله با تبلیغات دین ستیزانه و معاندانه مستکبران در شرایط کنونی باشد.

وی افزود: برگزاری مراسم مذهبی، بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می‌شود بنابراین باید شرایط لازم را برای زنده نگه داشتن این مناسبت ها فراهم کنیم.